Hygienické ujištění

Vážené klientky, Vážení klienti,

jistě víte, že důraz na dodržování hygienických předpisů byl v našem salonu vždy na prvním místě. Na zvýšenou hygienu jsme dbali vždy, aniž by nám to musel někdo nařizovat, a to výrazně nad rámec platných hygienických opatření. Nikdy jsme nečekali na žádná vládní nařízení v tomto směru a šli jsme vždy cestou maximální možné bezpečnosti  pro naše zákazníky. Přesto, a zároveň právě proto, zde pro Vás máme toto Hygienické ujištění:

RESPIRÁTORY
Používáme výhradně lékařské respirátory s třídou ochrany FFP2 od českého výrobce BTL, které jsou vyrobeny a certifikovány v České republice a jsou schváleny k použití proti SARS-CoV-2. Respirátor si u nás zároveň můžete zakoupit za cenu 25 Kč, což je jeho nákupní cena od výrobce.

GERMICIDNÍ LAMPA
Germicidní lampa je nadstandardní lékařský prostředek, který slouží k desinfekci vzduchu a povrchů (operační sály, JIP, potravinářský průmysl, ordinace lékařů). My jsme pro Vaše bezpečí  tuto lampu zakoupili a máme pro Vás v salonu instalovanou již od října 2020, přestože nám nikdo nic takového nenařizuje a její pořizovací cena je vysoká. Germicidní lampa má účinek na viry, bakterie i mikroorganismy a je vždy zapnutá během Vaší procedury.

OZONOVÝ GENERÁTOR
Desinfekce prostor ozónem je opět nadstandardní servis pro naše klienty. Již v říjnu 2020 jsme pro Vás zakoupili dva ozonové generátory pro dokonalou desinfekci našich prostor. Ozonovými generátory desinfikujeme naše prostory pravidelně bez Vaší přítomnosti, ozonový generátor má rovněž účinnost proti virům, bakteriím a mikroorganismům.

ANTIGENNÍ TESTY
Personál salonu se pravidelně testuje v souladu s aktuálně platnými nařízeními.  V případě potřeby se můžete před procedurou u nás zdarma otestovat antigenním testem.

DESINFEKCE
Naprostou samozřejmostí jsou pro nás typy desinfekce schválené podle hygienického řádu, které jsou přístupné všem klientům ve všech prostorách salonu.

JEDNORÁZOVÉ PROSTŘEDKY
V maximální možné míře používáme při všech procedurách jednorázové prostředky a ochranné pomůcky.

TEPLOMĚR
Koho by to dříve napadlo, že teploměr se stane součástí kosmetického salonu, že? Takže ano, i my máme teploměr a měříme si teplotu. Při příchodu do našich prostor může být teplota po dohodě změřena i Vám.

U nás jste v bezpečné péči

Za kolektiv Kliniky krásy Anděl

Alena Jírů