Beauty Day s kosmetikou Ericson Laboratoire 21.11.2018.

Vážené klientky, srdečně Vás zveme na Beauty Day s kosmetikou Ericson Laboratoire, který u nás proběhne dne 21. 11. 2018 v čase od 9 do 18 hodin.

V tento den budeme mít pro Vás připraveno mnoho překvapení! V našem salonu na Vás již nenápadně dýchne předvánoční atmosféra a bude pro Vás připraveno malé občerstvení.

Co speciálního Vám v tento den nabídneme?

• V čase od 9 do 17 hodin se můžete objednávat na individuální diagnostiku pleti a kosmetické poradenství. Poradíme Vám, jak správně pečovat o svoji pleť, ale také jak co nejlépe pečovat o pokožku svého těla. V našem salonu pracujeme s kosmetikou Ericson Laboratoire, a tak i Vy máte možnost odhalit tajemství krásné pleti Francouzek. Rezervace časů na individuální poradenství je nutná a kapacita salonu je omezena. Proto s rezervací opravdu neváhejte!
  • Všechny zúčastněné dámy obdrží hodnotný dárek od kosmetiky Ericson Laboratoire.
  • V čase od 17 do 18 hodin Vám představíme jedinečné vitamínové ošetření VITAMIN ENERGY od Ericson Laboratoire.
  • Během celého dne budete mít možnost zakoupit si výhodné vánoční balíčky kosmetiky Ericson Laboratoire a navíc ke každému nákupu obdržíte také krásný dárek!

Je nám ctí, že jste si zvolili pro osobní péči právě náš kosmetický salon. Pečujeme o Vás s radostí.

Za kolektiv Kliniky krásy Anděl, majitelka Alena Jírů

* Pro klientky navštěvující Kliniku krásy Anděl je účast na Beauty Day zcela zdarma. Jinak je účast možná až po zaplacení rezervačního poplatku 500 Kč.