telefonJsme Vám k dispozici na 608 006 116
dárkový poukaz

Odstranění vrásek – SUPREME DHE.AGE

odstranění vrásek

Prestižní péče nejen pro odstranění vrásek před, v průběhu a po menopauze, určená ženám nad 40 let.

Řeší všechny problémy související s věkem, jako jsou vrásky, pigmentové skvrny a celkové horší kvalita pokožky.

Klíčovou roli v tomto ošetření hraje hormon DHEA. Tento hormon je označován za matku všech hormonů a náš organismus si dokáže přeměnit DHEA na takovou hormonální formu, která je nejvhodnější pro harmonické fungování organismu: estrogeny, progesteron nebo testosteron. Tento hormon se také označuje za hormon mládí, protože kolem věku 40 let jeho množství dramaticky klesá.

Některé z celé řady výrazných účinků DHEA: zlepšuje stav pleti, zajišťuje hydrataci sliznic, zlepšuje libido, posiluje imunitu, zlepšuje náladu a snižuje náchylnost ke stresu, chrání před degenerativními onemocněními, posiluje strukturu svalstva a zajišťuje trvalý přísun energie atd.

Ericson Laboratoire vyvinuly toto prestižní ošetření pro ženy před a po menopauze jako stimulační a omlazující ošetření, které využívá mimořádných vlastností DHEA. Ošetření pro odstranění vrásek SUPREME DHE.AGE doporučujeme všem ženám, které na svojí pleti pociťují příznaky stárnutí, jako jsou ochablé kontury obličeje a výrazné vrásky. Vynikající účinky tohoto ošetření cítíte okamžitě a výsledek je ihned viditelný!

Délka procedury pro odstranění vrásek je 90 minut.

Odstranění vrásek – SUPREME DHE.AGE
Objednat