telefonJsme Vám k dispozici na 608 006 116
dárkový poukaz

Hormonální rovnováha – FEMINITY

hormonální rovnováha

Hormonální pleťový program pro mladistvý vzhled a ženskost. Ošetření je vhodné pouze pro ženy. Doporučený věk je od 25 roků až do menopauzy.

Všechny ženy během měsíčního cyklu trpí nepříjemnými změnami, za které může hormonální cyklus, a to zejména kolísání hladiny ženských hormonů. Každé období ženského cyklu má charakteristický vliv na stav pleti, ale také na ženskou náladu a tělesnou kondici. Určitě jste si všimly, že před menstruací, kdy ženám klesá hladina hormonu estrogenu, není jejich pleť hezká a objevuje se i akné nebo bolest hlavy a další symptomy. Proto Ericson Laboratoire vyvinuly toto moderní ženské ošetření a celou kosmetickou řadu. Inspirací pro toto kosmetické ošetření byla žena, její ženskost a krása. Pleť je orgán, který je mimo jiné závislý i na hormonech.

Při hormonální nerovnováze pokožka trpí a časem dochází i k jejímu poškození: dehydrataci, ztrátě pevnosti a pružnosti, nástupu vrásek a povadajícím rysům obličeje. Díky tomuto ošetření si dokážete zachovat mladistvý vzhled a ženskost, a to zejména díky obnově hormonální rovnováhy pleti. Klíčovou složkou tohoto ošetření jsou fytohormony, aktivní rostlinné složky, které jsou velmi podobné lidským hormonům a dokážou účinně vyrovnávat pokles hladiny estrogenu.

Hlavní účinnou látkou této dermatologické řady je aktivní látka Survicode, která je zárukou dlouhého života Vašich kmenových buněk pleti a dokáže obnovovat stárnoucí buňky s prodloužením životnosti až o 11 let! Řada Feminity, je tak opravdovým prodloužením Vaší krásy a ženskosti.

Délka procedury hormonální rovnováha je 90 minut.

Hormonální rovnováha – FEMINITY
Objednat